daire reklamları

'Faydalı Bilgiler' forumunda suna tarafından 6 Ekim 2018 tarihinde açılan konu

  1. suna

    suna Well-Known Member Super moderator

    daire reklamları
    800x0_basaksehir_evleri_satilik_daire_1.jpg


    Daire reklamları çoğaldıkça bizde anlıyoruz ki inşaat sektörü hızlanıyor,eyer bitmiş değilde yani yeni bir daire değilde eski daireler satılıyorsa ve reklamları artyorsa sıkıntı var demektir
    Arkadaşlarımız reklam konusunda bir şeyler söylediler. Kısaca bir şeyler anlatmak istiyorum. Biliyorsunuz daha önceki toplantılarımızda satışı pazarlamayı bu süreçleri konuştuk. Şimdi reklama geldi sıra. Reklamda hepimizin de bildiği gibi iki tane alan var. Bir tanesi konvansiyonel yani geleneksel reklam dediğimiz alan. Hepimizin bildiği basın televizyon dergi ve diğerleri. Diğeri de son yıllarda çok ön plana çıkan ve bundan sonraki yıllarda daha da ön plana çıkacak olan dijital alan. Şimdi 2 alanda reklam faaliyetleri devam ediyor. Ülkemizde son 5 seneye kadar ağırlıklı olarak gerek diğer sektörlerde gerekse bizim konut sektörümüzde yüzde 100 oranlarla konvansiyonel olan diğer bir değişle geleneksel anlamda reklam yapılıyordu. Google zaten vardı hayatımızda.inşaat firmaları ve satılık daireler
    800x0_basaksehir_evleri_satilik_daire_1.jpg
    Diğer sektörlerle belki çok yıllar önce tanıştı ama bizim sektörümüzle son 5 senedir ağırlıklı olarak ön plana çıkmaya başlayınca aklımıza direkt olarak google geliyor. Google’da reklam alanında hayatımıza girince gayrimenkul sektöründe bu tablo değişmeye başladı. Son 5 seneye kadar olan dönemde yüzde 100 olarak kullanırken konvansiyonel alan artık 5 seneden bu tarafa doğru geldiğimizde özellikle çok rahat görebiliyoruz. Oranlar giderek böyle konvansiyonel tarafın alehine ama dijital alanın lehine doğru gelişmeye başladı. Çok paralar harcaylımdan ziyade iletişim stratejilerini de bilimsel bir şekilde yapmak gerekiyor. Bütçemizi ikiye ayıracağız. Atıyorum yüzde 50-60'ı bir tarafa diğeri de diğer tarafa diye oradan başlamak gerekiyor. Buradan indiğimizde aynen belirttiğiniz gibi konvansiyonel tarafa gittiğinizde onun medya planlamasını, bütçe planlamasını çok iyi yapmak gerekiyor. Şu demek değil. Siz bütün gazetelerde çıkın bütün her yerde çıkın. Bu size yüzde 100 satış getirecek değil. Burada da optimum bir bütçeyle maksimum verim alacak şekilde bilimsel bir şekilde şeyyapmak gerekiyor. Dijital alana dönersek de reklam şeyleri çıktı alt başlıklar olarak. Oraları kullandığınızda da direkt somut satış olarak dönüyor. Talep olarak düşüyor, sizde onları takip ettiğinizde somut satışa yöneliyorsunuz. Bu da şunu gösteriyor. Önümüzdeki yıllarda bütçemizde konvansiyonel reklamın artık giderek aşağı düşeceğini google tarafının ve diğer sosyal medya tarafının daha yukarıya çıkacağını ben düşünüyorum. İki alanı çok iyi bir şekilde verimli bir şekilde kullananlar verimli sonuç alacaklar. Hem satışlarını daha iyi yapacaklar, hem de markalarını daha ön plana çıkaracaklar. Çok optimum ve güzel bir şekilde dağıtımını yapmanız gerekiyor kanallara. Eğer şöyle yaparsanız, gelen verilere dayanarak hepsini dijitale kullanalım. O zaman otururuz. Hepsini ağırlıklı konvansiyonele yatırdığımızda da başarılı olma şansımız yok.
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 10 Ekim 2018 02:34
  2. Definebilimi.com

    Definebilimi.com DEFİNE BİLİMİ Site Yetkilisi

    Diğer sektörlerle belki çok yıllar önce tanıştı ama bizim sektörümüzle son 5 senedir ağırlıklı olarak ön plana çıkmaya başlayınca aklımıza direkt olarak google geliyor. Google’da reklam alanında hayatımıza girince gayrimenkul sektöründe bu tablo değişmeye başladı. Son 5 seneye kadar olan dönemde yüzde 100 olarak kullanırken konvansiyonel alan artık 5 seneden bu tarafa doğru geldiğimizde özellikle çok rahat görebiliyoruz. Oranlar giderek böyle konvansiyonel tarafın alehine ama dijital alanın lehine doğru gelişmeye başladı. Çok paralar harcaylımdan ziyade iletişim stratejilerini de bilimsel bir şekilde yapmak gerekiyor. Bütçemizi ikiye ayıracağız. Atıyorum yüzde 50-60'ı bir tarafa diğeri de diğer tarafa diye oradan başlamak gerekiyor. Buradan indiğimizde aynen belirttiğiniz gibi konvansiyonel tarafa gittiğinizde onun medya planlamasını, bütçe planlamasını çok iyi yapmak gerekiyor. Şu demek değil. Siz bütün gazetelerde çıkın bütün her yerde çıkın. Bu size yüzde 100 satış getirecek değil. Burada da optimum bir bütçeyle maksimum verim alacak şekilde bilimsel bir şekilde şeyyapmak gerekiyor. Dijital alana dönersek de reklam şeyleri çıktı alt başlıklar olarak. Oraları kullandığınızda da direkt somut satış olarak dönüyor. Talep olarak düşüyor, sizde onları takip ettiğinizde somut satışa yöneliyorsunuz. Bu da şunu gösteriyor. Önümüzdeki yıllarda bütçemizde konvansiyonel reklamın artık giderek aşağı düşeceğini google tarafının ve diğer sosyal medya tarafının daha yukarıya çıkacağını ben düşünüyorum. İki alanı çok iyi bir şekilde verimli bir şekilde kullananlar verimli sonuç alacaklar. Hem satışlarını daha iyi yapacaklar, hem de markalarını daha ön plana çıkaracaklar. Çok optimum ve güzel bir şekilde dağıtımını yapmanız gerekiyor kanallara. Eğer şöyle yaparsanız, gelen verilere dayanarak hepsini dijitale kullanalım. O zaman otururuz. Hepsini ağırlıklı konvansiyonele yatırdığımızda da başarılı olma şansımız yok.
     

Bu Sayfayı Paylaş

Blogger ile Paylaş
define işaretleri